هشدار کاظمی قمی به اروپا | تداوم بحران در افغانستان گریبانگیر شما خواهد شد ویدئو | سیل در بغلان افغانستان به روایت تصویر هلال احمر از ارسال اقلام امدادی به مناطق سیل‌زده افغانستان خبرداد آغاز موج جدید بارندگی و احتمال وقوع سیلاب در افغانستان از جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بار تغییرات اقلیمی بر دوش مردم غریب افغانستان هلال‌احمر افغانستان از ایران برای کمک به سیل‌زدگان بغلان درخواست کمک کرد ۵ ناشر افغانستانی در نمایشگاه سی‌وششم کتاب تهران رئیس کل موزه ملی ایران: ما باید میراث افغانستان را به درستی به جهان معرفی کنیم به بهانه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران | با چهار رمان معروف با موضوع افغانستان آشنا شوید احتمال بارندگی شدید در ۲۲ ولایت افغانستان در روز چهارشنبه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به آخرین آمار تلفات در سیل افغانستان (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید کاظمی قمی بر اهمیت گروه تماس منطقه‌ای ثبات افغانستان دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر: سازمان‌ملل قاچاق موادمخدر از افغانستان را تهدید در نظر بگیرد گزارش سازمان ملل از سیل افغانستان | ۱۸۰ تن کشته شدند و نزدیک به ۹ هزار خانه تخریب شد امیرعبداللهیان خواستار توجه جدی سازمان ملل به وضعیت مهاجران افغانستانی شد هشدار هواشناسی افغانستان در رابطه با احتمال وقوع باد‌های شدید وزیر حج طالبان با اردوغان دیدار کرد باقری: حضور آمریکا نقش مهمی در گسترش ناامنی در افغانستان داشت + فیلم تقدیر مقام طالبان از کمک ایران به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان هرات آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی به سیل زدگان افغانستان
سرخط خبرها

تجمع چند هزار نفری برای گرفتن ویزای پاکستان در ننگرهار | ۱۱ زن کهن‌سال جان باختند

  • کد خبر: ۴۷۵۷۰
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
تجمع چند هزار نفری برای گرفتن ویزای پاکستان در ننگرهار | ۱۱ زن کهن‌سال جان باختند
مقام‌های محلی در ولایت ننگرهار تایید می‌کنند که ۱۱ زن کهنسال به دلیل تراکم جمعیت برای گرفتن نوبت ویزای پاکستان در شهر جلال‌آباد مرکز این ولایت جان باخته‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز - عطاءالله خوگیانی سخنگوی والی/ استاندار ننگرهار گفت که این رویداد صبح امروز چهارشنبه (۳۰ مهر) در استادیوم فوتبال شهر جلال‌آباد رخ داده است.
 
آقای خوگیانی بیان داشت که در جریان ورود هزاران نفر به میدان فوتبال شهر جلال‌آباد، ۱۱ زن کهن‌سال جان باخته‌اند و ۱۰ زن دیگر زخمی شدند.
 
وی افزود که کنسولگری پاکستان در ننگرهار برای ساکنان هشت ولایت ویزا توزیع می‌کند و این روند از هشت ماه به این سو متوقف بود و از یک هفته به این سو دوباره فعال شده است.
 
سخنگوی والی ننگرهار گفت که برای رعایت نظم و جلوگیری از تجمع در برابر کنسولگری پاکستان، مردم برای گرفتن نوبت ویزا به میدان فوتبال شهر جلال‌آباد مراجعه می‌کردند.
 
وی ادامه داد که ۳۲۰ پلیس مرد و زن به کار گماشته شده بودند و ده‌ها مأمور خدمات ملکی (خدمات فنی) در این بخش کار می‌کردند تا روند توزیع ویزا تسهیل شود.
 
هرچند سفارت پاکستان به تازگی اعلام کرده است که تسهیلات تازه را در بخش توزیع ویزا فراهم کرده است، اما مردم در گرفتن ویزای این کشور با مشکل روبه‌رو است. اتهام‌هایی از وجود فساد نیز در روند توزیع ویزای پاکستان همواره مطرح بوده است.
 
برای تماشای عکس‌ها در سایز بزرگتر و با کیفیت بیشتر بر روی آنها کلیک کنید
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->